loading...

مرجع دانلود رمان

نویسنده : ماه بانوژانر : عاشقانه تعداد صفحات : 665   خلاصه : این داستان با نام ازدواج بخاطر برادرم، داستان خنده، غم، خوشی، عشق و فداکاریه که البته در نهایت به پخته شدن داستان کمک می کنه.دختری

mz بازدید : 1405 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

نویسنده : ماه بانو
ژانر : عاشقانه
تعداد صفحات : 665

 

خلاصه :

این داستان با نام ازدواج بخاطر برادرم، داستان خنده، غم، خوشی، عشق و فداکاریه که البته در نهایت به پخته شدن داستان کمک می کنه.
دختری از تبار خوشی و آزادی، کسی که در خوشبختی غرق شده.
کسی که مزه ى تلخ درد براش نا آشناس.
زندگی با بوی آرامش و خدا، اما همیشه یه آدم خوب، خوب می مونه؟!
یه دختر که توی زندگی خوبش خدا رو داره. توی زندگی پیش روش چطور با اعتقاداتش برخورد می کنه.
بعضی وقتا همه چیز اجباره حتی… اجبار برای بد شدن…

قسمتی از متن رمان :

 

در اتاقو زدم دیدم باز نمی کنه هل دادم رفتم تو مثل یه خرس خوابیده بود.
آروم رفتم جلو…
بوووم دستامو کوبیدم بهم نه بابا انگاری یه عمری بود نخوابیده بود، سرمو بر گردوندم…
دنبال یه چیزی می گشتم که بزنم توی سرش…
دیرم شده بود…

یهو دیدم دستم توی دستشه، بعد پرت شدم کنارش…
آهای بیشعور نمیای من برم؟
تو غلط می کنی تنهایی بری.
من: خوب باشه با غیرت حالا پاشو دیگه.
اما بدون توجه به حرف من دستشو با غیظ کشید روی سرم و گفت: بخواب دخ خرم…
من: ولم کن بابا…
هرچی دست و پا زدم اهمیتی نداد.
منم داد زدم: مامان، مامان بیا پسر تو جمع کن خفم کرد.
من مدرسه دارم، شهریار تا دید من داد زدم دستشو گذاشت جلو دهنم و گفت: بابا باشه چرا مامانو از خواب بیدار می کنی.
اینو گفت و غرغرکنان در حالی که خمیازه می کشید بلند شد.
یه لبخند خبیثانه زدم که گفت: می خندی؟؟
من: ها…..
یکی کوبید تو سرم…

 

دانلود رمان برای اندروید با فرمت apk


 

دانلود رمان با فرمت pdf


 

دانلود رمان برای ایفون با فرمت epub


کسب درامد از اینترنت بدون سرمایه

 

.توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

 

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 15,105
  • بازدید کلی : 84,271